tisdag 18 januari 2011

skulle egentligen inte ha någonting..

.. men kom hem med en liten body och en pocket. kunde helt enkelt inte motstå någon utav sakerna för bodyn var gullig och kostade bara 30 kronor och per hagman gillar jag så himla mycket och jag visste inte ens att han kommit med en ny bok.

annars har jag klippt mig. det var skitdyrt. och så kände jag mig nästan tvingad att köpa en skitdyr inpackningsgrej också. frisören bah: jaha.. hur länge sedan är det du klippte dig sa du?! och jag ville inte svara att det var jättejättelängesedan för mest troligen hade hon skjutit mig. fast nu är det gjort. jag var tvungen att spärra upp ögonen under tiden hon tvättade mitt hår eftersom de använder massagestolar som knådar ryggen under tvätten. jag hade förmodligen somnat om jag inte spärrat upp ögonen. så himla skönt!

har fikat med kakan också. jag är så glad att hon äntligen flyttat tillbaka till malmö. det känns så fint. ett tag kändes det som om alla mina vänner flydde stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar