onsdag 23 februari 2011

bokrea och saker som går att glömma

nu har jag varit på bokrea i tre affärer. sen kände jag mig lite trött och A och jag gick och käkade bakad potatis istället. nöjd blev jag i alla fall, även om det kändes som om årets bokrea i skönlitteratur verkade lite utplockad och liten?

i eftermiddag/kväll har jag också glömt saker:
1. hämta ut bricanyl på ett annat apotek än det som ligger runt hörnet
2. köpa badskum på bodyshop
3. visakortet i kortterminalen på coop, fast kassörskan påminde mig, och jag fick kortet med mig hem..

går det att skylla på graviditeten tro? nu ska jag sätta mig i soffan och läsa lite i Att möta förlossningssmärtan av Gudrun Abascal som jag också köpte idag. jag ser det som ett experiment huruvida jag hinner läsa ut boken eller inte. jinx jinx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar