torsdag 24 februari 2011

planen

planen för eftermiddagen är som följer:

14:00-14:45 slappa i soffan, eventuellt läsa lite bok
15:00-15:30 promenad och: apoteket (runt hörnet!) och skomakaren
15:45 - 16:30 skriva klart förlossningsbrevet, packa om väskan(?)
16:30- fixa badrumsskåpet


okej, it won't happen men skit samma. det är soffa nu och det är allt jag behöver känner jag. sojakorv och potatismos till lunch, med lingon. får se om jag kan få med mig en pepsi hem under min idag 45-minuterspromenix. jag har ont överallt känns det som. bebisen lär ju säkert vänta på sig, även om det är dagens stora VILL HA.

sen alltså, shit vad jag är trött på alla goda råd. lägg ner.



16:36
det låter mycket bättre med ett glas pepsi och en bit chokladkaka. i schäslongen. promenaden är i alla fall gjord. bricanylen hämtad och stöveln inlämnad. nu längtar jag tills kvällen och att D ska komma hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar