onsdag 23 februari 2011

det fortsätter tydligen..

nej. men nej.
i skåne ska det inte vara någon vinter, det ska absolut inte snöa i slutet av februari och det ska dessutom inte ligga EN (1) DECIMETER snö ute när jag vaknar på världens bästa onsdag eftersom det är bokrea och jag har bestämt mig för att ta stadsbuss upp till delen av staden jag aldrig annars besöker. för att just gå på bokrea. för att handla böcker och kanske kanske gå på tantkafé och dricka varm choklad. HELVETE.

(å andra sidan, har vi skojat om att det säkert är snöstorm, eller i alla fall mycket snö när bebisen kommer. ska jag se tecknet eller? dessutom är det den 23:e idag och det finns de som tror att bebis faktiskt kommer just idag... )

nu ska jag ta en dusch och fortsätta sura en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar