måndag 14 februari 2011

it's just another day..

irritation! alltså!
här går jag hemma och är jättegravid och ingenting ordnas. jag är så trött på att ringa mitt jobbs växel och begära att få prata med chef efter chef men ingen svarar. min chef är sjuk och nästa chef svarar inte. det ÄR INTE MENINGEN ATT JAG SKA HÅLLA PÅ MED SÅNT HÄR just nu.
jag förstår inte hur det får lov att gå till så här, i KOMMUNEN. det är ett papper som ska ut, ett papper jag skulle ha haft för en och en halv månad sedan, som blivit fel på alla möjliga vis. fel personnummer, fel anställning, fel lön, fel fel fel fel.. det är tur att jag har så fina kollegor som hjälper till med vad de kan.

annars är jag jättetrött. och lite håglös. och vill helst vira in mig i täcket och inte göra någonting. inte ens sådana saker som att äta. kanske dricka mareldste med två skedar socker. jag har "tänkt" baka och laga mat och och bunkra upp i frysen men jag orkar inte. antar att det får bli D som gör lite av det, och hallå, världen lär inte gå undan för att jag inte bakat den där tigerkakan eller de där chokladmuffinsen.. (fast smeten, åh den är jag sugen på)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar