onsdag 9 februari 2011

varannandagströttheten

jag förstår det inte!
det är trötthet så in i döden varannan dag. och de där trötta dagarna börjar alltid med att jag vaknar och är jättepigg vid halv fem. och sen lagom till att jag borde stiga upp, blir jag trött igen och somnar om. och sover. och kan inte vakna. nu ligger förvisso tvätten i maskinerna och och jag ska äta frukost, klockan är BARA kvart över nio och jag hinner nog tvätta fram tills 12 men ändå...

måste ringa en massa samtal. måste måste måste.
och igår som var en sån bra dag.

fast i eftermiddag ska jag träffa Y och fika. det ska bli fint. hon läser till barnmorska och jag ska genomskjuta med konstiga frågor.. eller.. ja, vi får väl se.

oavsett så är det tungt. jättetungt. och idag är jag trött och därför gnäll. jag gillar helt enkelt inte de här dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar